Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

fredag, april 16, 2010

Vårig väska

Är sugen på den här väskan. Det enda jag är lite osäker på är färgen...Passar den till jeansjacka och till röd skinnjacka? Mina svarta och mina vita jackor/kavajer passar den ju till. Jag tycker om den gröna färgen och modellen. Vad tycker ni? Tjingeling!
I like this bag, but am a little unsure about the colour....I love the colour and the style, but is it suitable for a red jacket or a jeans jacket? What do you think? Toodeloo!

7 kommentarer:

Lady Thirty sa...

ojsan hejsan!
den var verkligen JÄTTEFIN! Köpköp som jag brukar säga ;)

kramelikram

Lady Thirty sa...

förresten, vilken himla fin bloggdesign du har :D

Perny sa...

Lätt att den kommer passa till röd skinnjacka, den är som gjord till just en röd skinnjacka! Klart du ska slå till!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jag tycker att det var en härlig färg!

Erica sa...

ja, man behöver alltid en till väska! Fint du har ändrat om i designen också. Kramar

Lady Thirty sa...

nu har jag sett väskan i verkligheten och den är SÅ fin!!!
du MÅSTE köpa den, den känns verkligen som du :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Klart du ska ha den, den är så fin, har själv spanat på den :-)