Vi har inte haft digitaltv sen vi flyttade! Internet kopplades ju in när jag gjorde förra inlägget, sen skulle de felsöka på tv:n och då försvann internet igen! I måndags fick vi tillbaka internet, men då försvann hemtelefonen. Till slut fick Johnny de att skicka ut en tekniker, som senare ringde till hemtelefonen och var dryg och sa att det väl inte var några problem med telefonen eftersom han ringde till den, sen frågade han om tv:n och den hade också börjat fungera.
Jag förstår inte hur ett stort bolag som Telia anställer julvikarier som inte kan någonting! Jag vill tacka tjejen som jobbar där året om och som hjälpte oss och var trevlig! Vi har även blivit erbjuden kompensation på 3600:- som är samma summa för internet och digital-tv för ett år (utan canal+-paketet som vi också har). Ja ja, nu ska jag sluta klaga och börja blogga istället!
We have problems with our internet and tv-delivery company.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
kul att de äntligen verkar ha fått ordning på erat nät...
saknar att läsa dina inlägg :D
vi ses imorgon!
kramelikramar
haha, företag alltså. Mina föräldrar har precis bytt till telia för innan var lägenheten som vi bor i bunden till comhem och det sög. Någon hade knipsat av någon kabel någonstans och ritningarna stämde tydligen inte och när mamma frågade varför ingenting fungerade, undrade comhem istället ifall hon ville förlänga kontraktet. Puckat! Så bra att allt fungerar nu i alla fall. Så jobbigt när man inte kan lita på elektroniken. Man är ju lite beroende av internet och telefon om man säger så...
välkommen tillbaka! :-)
Skicka en kommentar