Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

onsdag, juli 30, 2008

Nostalgi och träffar!

Här kommer ni att kunna se mig i augusti:

9 augusti: Stockholm Cruising; Amerikanare cruisar längs sveavägen! Korvstånd lite här och var och nostalgigrejer att köpa!

17 augusti: Uppsala american car show; slottsparken från kl. 10. Finfina bilar och nostalgistånd!

30 augusti: Vegaträffen! Live-musik och goda hamburgare på Vega-baren; sveriges första hamburger-bar. Nostalgigrejer finns att köpa och fina bilar att titta på!
Tjingeling!
Today I'm writing where you can find me in august. 3 different nostalgi and car meetings!
Todeloo!

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

hello!
jag komer inte kunna komma på vega-träffen, men kanske att jag kan komma förbi på american car show :)

vi hörs!

kramelikram

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Ojojoj, det där lät ju riktigt fun, fun! :D Älskar jänkarbilar... Köpte vykort med sånna snygga bilar i rosa, inlägg kommer sedan! Du verkar då veta vad du skall göra i sommar iaf;)