Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

onsdag, juli 23, 2008

Bröllopsdag!

Idag har jag och min älskling varit gifta i 3 år!
Today me and my darling have been married for 3 years!

5 kommentarer:

Lady Thirty sa...

GRATTIS!!!
Tänk vad tiden går fort! Men som de säger "tiden går fort när man har roligt".
Hoppas ni får en supermysig dag :)
Jag kommer aldrig glömma erat bröllop det var så fint och festen var den mest perfekta man kan önska sig! Jag & Kärleken hade det jättetrevligt då och jag minns det som om det var igår :)

kramlikram

Pixi sa...

GRATTIS !!!!! heter det läderbröllop när det gått 3 år?Ha en underbar bröllopsdag! =)

Zizzi sa...

Lady thirty: Tack så mycket! Jag hade också roligt (såklart) det roligaste var nog att alla som var på festen gick så bra ihop!!!!

Pixi: Ja, läderbröllop är den tredje bröllopsdagen, och det passar ju perfekt, varför får du se imorgon eller senare idag, eftersom min darling har börjat läsa min blogg....

Anonym sa...

Stort GRATTIS!

Redan 3 år! Jösses.

Kan inte annat än instämma angående bröllopet. Det var så otroligt vackert och ni var så fina. Och ja, jag grät i kyrkan.

Och festen var otroligt rolig. Lagom blandning av allt. Trevliga människor, god mat, skratt och dans.

Det var underbart att få fira den dagen tillsammans med er!

Kram

Ankan

Zizzi sa...

Ankan: Det var underbart att du var med! Utan ditt lugn hade jag varit en hysterisk brud, det kan jag lova!