Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, juni 30, 2008

Shopping till husvagnen

Har inhandlat lite saker till husvagnen: 6 muggar i plast med cupcakes på! I löööv!
En plåtklocka med en motorcykel på.
Vinglas i plast
Draperi till husvagnsdörren som hindrar flugor och andra små surrande insekter att ta sig in.
Frukosten är uppdukad i förtältet!
Imorgon ska jag till uppsala och träffa min vän! Det ska bli kul!
Today I show you what I've been shopping for our trailer. Tomorrow I'm going to Uppsala and visit my friend! It's gonna be so much fun!

2 kommentarer:

B-b-b-etty sa...

hej jag vill väldigt gärna köpa det gamla fotot av dig, det som du hittade i en ram du köpte.

Anonym sa...

ooh vill också ha en husvagn!!!!
och tack så mkt, jag älskar verkligen den klänningen!