Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

torsdag, mars 17, 2011

Köket före/efter

Vi har tagit bort de två överskåpen över bardisken i köket. Visst blev det större och ljusare?!
Jag tycker det blev mycket bättre! Vad tycker ni? Klicka för att se bilderna större. Snart ska vi tapetsera om. Tjingeling!
We took away the two cabinets above the bar in the kitchen. Didn't it get bigger and lighter in there? I love it! What do you think? Click on the pictures to enlarge them. Soon we're putting up new wallpaper. Toodeloo!

3 kommentarer:

Perny sa...

Oh så fint. Jätteluftigt och fint. Tycker ni gjorde helt rätt :)

Lilly Lee sa...

ja det blev ju jättebra!

Lady Thirty sa...

det blev ju superduper!

kram