Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

söndag, januari 30, 2011

Örhängen och vinnaren

Idag missade jag bussen när jag skulle hem. Så jag gick in på Accessorize som hade rea och köpte 4 par örhängen. 89:- för 4 par tyckte jag var bra.
Och den som får de fina post-it lapparna avgjordes med det gamla "dra lappen ur hatten"-tricket. Och den lapp som Jack drog ur min hatt gjorde att de går till Kitten. Grattis! Maila mig din adress på ceched@spray.se så skickar jag de till dig. Tjingeling!
Today I missed the bus when I was on my way home. So I bought 4 pairs of earrings (they had 70% discount).
And the winner in my competition is Kitten. Congrats! Toodeloo!

4 kommentarer:

lady thirty sa...

snygga örhängen till bra pris - sånt gillar vi!

grattis till Kitten :D

kram

Kitten loves vintage sa...

Åh, wow så kul! Första gången jag vinner nåt på...väääldigt länge, hi hi!

Tack Lady Thirty!

pencalet sa...

Hej! Skulle vara kul att se hela din örhängesamling!!!!!Det är väl några stycken, eller hur?
Kram från pencalet

Zizzi sa...

Lady thirty: Gillar rea överhuvudtaget. :-)

Kitten: Grattis!

Pencalet: Ska visa min samling nån gång snart. Jag lovar. Det är några stycken även om jag nyss rensat ur samlingen.

Kramar