Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

torsdag, januari 21, 2010

Min fina nya klänning!

Titta vilken underbar fin klänning Johnny köpte till mig! När man har på sig den känner man sig jättefin! Den sprakar lite när man går och har underbar färg. En "Modern Klassisk" klänning från H&M! Tjingeling!
Johnny bought me this beautiful dress! When I wear it I feel wonderful! It crackles some when I walk in it. A "Modern Classic" dress from H&M! Toodeloo!

6 kommentarer:

Lady Thirty sa...

åh vilken fiiiin :D

Erica sa...

Tjusigt! Riktig klassiker som du själv skriver. Du kommer att känna dig himla fin med den på i sommarvärmen.

Jennifer och Linnéa / Sweetnothing sa...

svar: Åh nämen så trevligt! Vi får se till att ta oss ner till sthlm då :)
Kram

Miss Rascal sa...

Vad fin!!! En frojd for ogat.

Isabella sa...

Åh! den kunde jag inte heller låta bli att köpa, galet vacker verkligen.
Kram!

Perny sa...

apropå kläder så hittade jag en klänning som fick mig att tänka på dig:
http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=139173
Vet inte om jag har rätt, men den känns som en typisk cissi-klänning