Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

onsdag, augusti 20, 2008

Vinnaren....

Och vinnaren av den hemliga goodiebagen är.........Susanne från
Brunkullan med mosipperötter!
Grattis! Jag hinner inte skicka vinsten förrän på tisdag, när jag kommit hem från Finland. Vi ska dit och är där tills måndag kväll. Men sen skickar jag vinsten, hoppas du tycker om den!
Har du inte varit inne på Susannes blogg, tycker jag att du ska ta och besöka den, jag gillar den skarpt!
Maila mig din adress på ceched@spray.se så jag vet var jag ska skicka paketet!
Tjingeling!

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

grattis till Susanne! :)

Brunkullan sa...

Oj så skoj!
Man får tacka så ödmjukt. Det är jättelänge sen jag vann nått, även om jag var inne i ett stim för nått år sen då jag vann 2 grr på rad hos beas betraktelser..hihi!

Tack för fina ord:)

Susanne

Marie sa...

Grattis till vinnaren!

Du undrade hur jag gjort rönnbärskransen! Jag hade ingen färdig stomme hemma så jag gjorde en utav körsbärsgrenar, man tager vad man haver, hihi. Sen var det bara att binda fast rönnbärsklasarna med myrtentråd.

Kram Marie