Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, augusti 25, 2008

Båten hem!

Idag sitter vi på båten hem från Finland. Hur vi har haft det får ni läsa imorgon när jag har kommit hem fysiskt! Vi tog morgonbåten, så vi kommer att komma hem ikväll.
Tjingeling!
Today we're on the boat home from Finland! How it was? You can read about it tomorrow when I'm physical at home. We took the morningferry, so we are at home tonight.
Todeloo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj,
första gången jag kikar in här :)
Superfin blogg har du.
Ska kolla in vilken SIC-tjej jag är.
Tjing//Z

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Okej, då väntar jag till i morgon med att läsa hur du haft det!
Kram
Marie

Lady Thirty sa...

http://blogg.aftonbladet.se/22226/perma/926695

kolla in läppglanset vettja :)

kram

Perny sa...

Hej du glade. Jag har kikat lite på sån där uppsnyggning av bloggen som du har och jag undrar, hur har du gjort för att behålla din ursprungsfärg på själva textdelen som du lyckats med