Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, juni 02, 2008

Vill ha!

Jättefina smycken från Happycolor som öppnade en fysisk butik i varuhuset PUB den 23 maj.
Deras filosofi är att ta något någon har använt, till något annat, så det är använt och lite slitet, men att det inte är gjort för att vara ett smycke från början. Är lite förälskad i nyckelhålen.....
Du kan vinna dessa smycken, gå in på bloggtavlingar.blogg.se och se vad du ska göra för att vinna.

4 kommentarer:

me and alice sa...

Åh, vilka underbara smycken. Skulle passa mig alldeles förträffligt... Gillar ide´n med att återanvända. Ska genast kolla in tävlingen.
Kul att du vill vara med på min tävling!
kram Susanne

Lady Thirty sa...

bara bilderna är härliga och gör en sugen!
gillar också nyckelhålet.

ha en tipp topp dag!

kramelikram

Lina Gardelid sa...

Hej där!
Såg HappyColor och pratade med Lena på Formex i våras. En fantastiskt trevlig och ödmjuk tjej. Hennes koncept är underbart... jag håller med dig.
Du valde en snygg Jordan Individual. I går köpte jag mig en också... en i vit, silver, grå med ränder. :D
ha en underbar vecka!
KRAM

Gårdsromantik sa...

Ja det var verkligen läckra smycken!

Skall kolla tävlingen.

Kram Maud