Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

onsdag, februari 27, 2013

007

Den här skivan har jag faktiskt inte alls lyssnat på. Men jag tycker den är jättefin! Om jag hade ramar med vinylskivor i, skulle denna skiva vara en av de som satt på väggen! Visst är den fin? Och man ser också att det är Sean Connery som spelar James Bond i "Thunderball".
Tjingeling!

I haven't listened to this record. But I think it is very pretty to look at! I would love to have it in a frame on the wall!
Toodeloo!

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

Verkligen snygg!
IKEA har ju såna ramar, tänkte köpa några såna och rama in några snygga LPs :)

Kram!