Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, april 18, 2011

Vinn ett pris till din vän!

Vinn den här tavlan till en vän. Kommer att levereras med vit ram och sidenband att hänga upp den i. Tavlan är 10*15 cm. Allt du behöver göra är att skriva i kommentarfältet vilken vän som ska vinna den och varför. Gärna hur ni träffades också. Ni har fram till 24/4 kl. 00.00 på er att kommentera. Sen den 25/4, på min bästa väns födelsedag kommer jag att presentera vinnaren. För att kolla in alla mina andra tavlor jag målat besök http://zizzizloveart.blogspot.com Tjingeling! Win this painting for a friend. "A cup of coffee could be the beginning of a beautiful friendship" in swedish. THe paiting is 10*15 cm and will be delivered with a white frame and ribbon so she/he could hang it on the wall. All you have to do is to write what friend you would want to give this painting to and why. I would also love to hear how you met. You can comment until 24/4 00.00 (swedish time). Then, on the 25th of april, on my best friends birthday, I will reveal the winner. To see all my other paintings visit http://zizzizloveart.blogspot.com Toodeloo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åsa, min vän som jag kände flyktigt före gymnasiet, men som sedan blev min bästa vän, och nu har vi "hållt ihop" i 23 år. Stöttat i val av pojkvänner, giftermål, skilsmässor och småbarnsår. Hon ger mej så fina presenter hela tiden, skulle vilja återgälda det.
Helena Waern
helena.waern@dagen.se