Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, december 06, 2010

Bröllop

I lördags var vi på bröllop. Det var våra fina vänner Anki och Micke som gifte sig. Här tackar de prästen Richard Vargas.
Detaljer på Anki. Hon hade en jättefin slöja och en stor rosett i ryggslutet.Ankis fina frisyr.
Nu sitter ringen på fingret!
Vigselbeviset som visar att de är man och hustru.
Bröllopstårtan hade Ankis mamma gjort.
De är så fina tillsammans!
Alla ville vara brud på kvällen. Här har Micke tagit på sig slöjan...
Jack var mer avancerad och tog även på sig brudskorna!
Det var ett jättefint och intimt bröllop. Tack så mycket för en fin kväll!
Tjingeling!

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

så kul och mysigt ni ser ut att ha haft :D

kram

Miss Rascal sa...

Ahhh, Jack ar en mycket sot brud. :D
<3 <3 <3