Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

lördag, november 27, 2010

Tims armar

Såhär ser Tims armar ut. Den vänstra på bilden är "dålig" arm; där han tatuerar in sånt han inte gillar (snart kommer en geisha och "joker" ur batman.) Den högra på bilden är saker han gillar.
Där sitter rosor, en boom-box, och hans första tatuering han fick av mig och Johnny där det står "Rock star".
Fler rosor, "Love" och stjärnor och blixtar.
Låttitlar, diamanter, mer rosor och noter.
Den lilla lilla noten som är längst till vänster som man nästan inte ser är hans flickväns favorit!
Jag gillar färgerna han har på tatueringarna.
TJingeling!