Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, september 20, 2010

Vet ni.....

På lördag ska jag få följa med min bästa vän på Blog awards! Jag; gala-fantasten, som sitter uppe varannan helg första halvåret varje år och ser på galor och sen går till jobbet som en zombie! Jag ska få gå på mitt livs första gala "live". Extra roligt är det att Maria är nominerad i 2 kategorier. Och hon tar ju självklart med sin kärlek också! Jag är så himla glad att hon tänkte på att ta med mig med! Och sen till efterfesten kommer min kärlek och våra två små mumin-troll som vi har boende på nedervåningen. ;-)
Klänning, skor och väska har jag också. Finemang! Tjingeling!

4 kommentarer:

Kitten loves vintage sa...

Åh, va roligt, ha det så kul på lördag sen! :)

Perny sa...

Va roligt, grattis till det! Hoppas du får se henne ta emot pris också :)

Lady Thirty sa...

Jag är så glad att du vill följa med :D
Ska bli sååå kul!

kramelikram

Daniel sa...

Gud så skoj!

Njut å ha superskoj!!!!