Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, februari 01, 2010

Flytt!

Idag klockan 9.00 går flyttlasset. Jag vet inte hur länge det dröjer innan vi får internet denna gång...men de sa inom 8 arbetsdagar, vilket betyder att om en vecka ska jag kunna blogga igen! Och det är bra, för jag har MASSOR att skriva om. Tjingeling!
Today at 9 am we're moving. I don't know how long it will take for us to get internet again, but about a week. Toodeloo!

5 kommentarer:

Daniel sa...

Kånka å flytta försiktigt!!

Erica sa...

vad kul! ni har massa jobb framför er då med andra ord... men vad spännande1 Och tänk om man hade haft sådana där koffertar...

MAJA: Style & Life by Leia sa...

Om det där är flyttpackningen så flyttar ni väldans snyggt iaf;)

Hoppas du är tillbaka snabbare än snabbast:)

kram

Lady Thirty sa...

hoppas att ni fått ordning på er nya planet snart :) det ska bli så spännande att få gå på en rundtur i huset och se eran inredning :)

kramelikram

Isabella sa...

Åh vad härligt, lycka till med flytten!