Välkommen till min blogg!

Jag har, efter ett ganska långt blogguppehåll, börjat blogga igen! Och nu tycker jag det är kul.
På måndagar kommer jag att skriva om film/tv/galor och böcker; showbiz alltså! På tisdagar har jag vinyl-dag. Då går jag igenom vår skivsamling på vinyl och lyssnar till gamla och nya låtar och skriver om minnen och tankar kring det. På torsdagar får ni se minnen och höra berättelser genom saker jag har i hemmet och varför jag har de. På söndagar rapporterar jag om vilken film-mat jag lagat till under lördagen. Jag kommer laga mat som dykt upp i olika filmer och tv-serier, eller som har ett gemensamt tema för den månaden. Just nu håller jag på med mat från serien Mad Men.
Välkommen!

måndag, juni 16, 2008

Sol, vind och vatten

Igår åkte vi ut till husvagnen och idag ligger jag i solen och solar och hoppas på lite färg! Vi kommer att vara här ute tills imorgon kväll.
Det är faktiskt härligt att vara ute vid revudden. Eftersom vi inte stressar runt bland olika campingar i sverige med vår husvagn, utan har den på ett och samma ställe blir det som en liten sommarstuga för oss. Och sommarstugor är ju mysiga! Imorgon har jag schemalagt ett nytt inlägg. Och när jag kommer hem kommer jag säkert att ha en MASSA bilder på allt nytt vi gjort.
Tjingeling!
Yesterday we went to our trailer and today I'm hoping for a tan! We're gonna be here until tomorrow evening.
Its very lovely out here at "revudden". Because we don't go around to different trailerparks in sweden with our trailer. No, we have it on the same spot, so it is a small summer-house for us. When I come home, I'm gonna have A LOT of pictures of everything we've done.
Toodeloo!

2 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det skönt med lite semester nu när sommaren är här... och en husvagn är så bra som något annat.
Så synd att jag inte hann in till tävlingen :(
Kram
Marie

Lady Thirty sa...

hoppas ni har det tokmysigt i husvagnen och att ni verkligen får njuta!

kramar i massor